enflasyonemeklilikötvdöviztümkiadplusel
DOLAR
17,9645
EURO
18,3037
ALTIN
1.017,15
BIST
2.980,00
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
K.Maraş
Açık
39°C
K.Maraş
39°C
Açık
Perşembe Açık
36°C
Cuma Açık
37°C
Cumartesi Az Bulutlu
37°C
Pazar Az Bulutlu
36°C

HYUNDAİ MARKA DEĞERİNİ YÜZDE 6 ARTIRDI

Hyundai Motor Company, marka değerini 2021 yılında yüzde 6 artırarak toplam 15,1 milyar dolar seviyesine çıkardı.

HYUNDAİ MARKA DEĞERİNİ YÜZDE 6 ARTIRDI
Hyundai marka değerini yüzde 6 artırdı

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 7 yıldan bu yana dünyanın en iyi 30 markası arasında yer alan Hyundai’nin, elektrifikasyon ve mobilite alanındaki ilerlemesi, marka değeri açısından oldukça önemli rol oynadı.

Şirket, böylece marka değerini 2021 yılında yüzde 6 artırarak toplam 15,1 milyar dolar seviyesine çıkardı.

Otomotiv dünyasındaki yeteneklerini, müşterilerin değer ve önem verdiği şekilde güçlendirmeye devam eden şirket, dünya çapındaki bağımsız kuruluşlardan da ödüller alıyor.

Hyundai, mobilite alanındaki hızlı çözümleriyle de geleceğe yönelik ciddi adımlar atıyor. Son olarak Interbrand tarafından açıklanan marka değerindeki artışa, markanın çevre dostu elektrikli modelleri üretmesi ve akıllı mobilite uygulamaları önemli ölçüde katkıda bulundu. Aynı zamanda, 2045 yılına kadar karbon nötrlüğü ve hidrojen yakıt hücreli araçlar konusundaki gelişmeler de markanın yükselmesine yardımcı oldu.

Hyundai Motor Company, geleceğin akıllı mobilite cihazlarını ve hizmetlerini göstermek için bir akıllı şehir inşaatı projesi başlatırken aynı zamanda bu insan merkezli, doğa dostu yerleşim bölgesi, şehir içindeki yoğun araç trafiği ve çevre kirliliği gibi kentleşme sorunlarını da ele alıyor.

Urban Air Mobility (UAM) adı verilen bu konsept, robotik ve otonom elektrikli araçları gelecekte yoğun bir şekilde kullanmayı amaçlıyor. Buna ek olarak, 2030 yılına kadar hava taksilerinin günlük kullanımını öngören Hyundai, bu planları ve stratejileri sayesinde ödülleri toplarken aynı zamanda otoriteler tarafından da her zaman en üst sıralarda değerlendiriliyor.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.